SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

POSTOPEK NAKUPA:

Storitve spletne trgovine lahko koristite, ko se kupec registrirata kot uporabnik. Ob registraciji v sistem kupec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu kupčeve e-pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 18 let postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Besedilo pogodbe (naročilo in račun) je shranjeno v našem informacijskem sistemu in je dostopno v elektronski in fizični obliki. Tehničnih storitev za prepoznavo in popravo napak pred oddajo naročila ne uporabljamo. Pogodbe se sklepajo zgolj v slovenskem jeziku.

Stranka lahko pridobi pogodbo (naročilo) na naslednji način:

- vpogleda v svoj račun v spletni trgovini www.ekoprlekija.si

- pošlje zahtevek po elektronski pošti

- na mobilno telefonsko številko, objavljeno na dnu spletne trgovine

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Dodajanje izdelkov v spletno košarico:

Kupec želene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

Pregled spletne košarice:

V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu košarice se nahaja povezava na korak prijave ali registracijo kupca.

Prijava ali registracija kupca:

Kupec se lahko na tem koraku odloči za nakup s prijavo/registracijo, ali za neprijavljen nakup. Registrirani kupci lahko v svojem uporabniškem vmesniku spremljajo arhiv naročil, stanje odprtih naročil, urejajo svoje shranjene naslove za izdajo računa in naslove za dostavo blaga.

Zaključni obrazec za oddajo naročila

V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi, da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne na pregled in urejanje spletne košarice s klikom na povezavo “nazaj na seznam izdelkov v košarici”. V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, način plačila, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.

Pred zaključkom naročila se je potrebno strinjati z splošnimi pogoji in se zavezati k plačilu. Po kliku na gumb »Zaključi nakup« je naročilo končano, na ekranu pa se vam pojavi povzetek naročila. Potrdilo o naročilu prejmete tudi po elektronski pošti. V primeru plačila po predračunu je veljavnost ponudbe 5 dni od prejema predračuna.

Če potrditvenega teksta kupec ne vidi in hkrati ne prejme potrditvenega elektronskega sporočila na njegov elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko kupec ponovi ali pa nas obvesti na naš kontaktni elektronski naslov ali telefon.

Dobava

Naročeno blago se bo dostavilo v 14 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu ali v drugače dogovorjenem obdobju.

V primeru, da v navedenem roku ne bomo uspeli dostaviti naročenih izdelkov, bomo o tem pisno obvestili kupca, ter mu omogočil odstop od pogodbe ter vrnitev kupnine v roku 10 dni. Vsi dokumenti v spletni trgovini so v slovenskem jeziku.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovilo naslednje informacije:

- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe

- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta se ponudba v e-trgovini posodablja in spreminja pogosto in hitro ter brez predhodnega obvestila.

Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva skrbeti za točnost in sprotno posodabljanje podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo pri dobavitelju tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takih primerih, bo ponudnik kupca obvestil pisno o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Cene in vrste plačil

Prikazane cene

Vse cene v spletni trgovini so v EUR in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo in so dokončne glede na dan naročila. Cene, prikazane v spletni trgovini, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačevanja:

Po predračunu (Preko UPN obrazca na vaši banki)

Plačilo po predračunu lahko izberete v postopku zaključka vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, boste na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob registraciji dobili predračun, ki ga poravnate na svoji banki.

Plačilo po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati ob dostavi na vaš naslov (po povzetju), nam to posebej označite na obrazcu za oddajo naročila. Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko elektronske pošte na naslov eko.prlekija@gmail.com. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na elektronski naslov potrošnika.

EMBALAŽA:

Zaradi narave naših živilskih proizvodov, ki morajo biti ustrezno hlajeni, smo poskrbeli za ohranjanje ustrezne temperature dostavljenih paketov s temu primerno izolacijsko embalažo, ki je dodatno hlajena s hladilnim sredstvom, ki zagotavlja, da bodo naši izdelki do vas prišli v skladu s dobro prakso in po načelih HACCP. V primeru lomljive vsebine naročenega paketa, poskrbimo za ustrezno varovanje med prevozom.

DOBAVNI ROKI:

V spletni prodajalni ekoprlekija.si se trudimo, da je naročeno blago odpremljeno čim prej. Večino prejetih naročil skušamo odpremiti v roku 7 dni (velja za izdelke, ki so označeni s statusom "Na zalogi" ), razen za izdelke, za katere je dobavni rok daljši in če je s pogodbo drugače določeno (sveže meso in mesni izdelki). Razen med vikendi in prazniki. Če je za odpremo blaga potreben daljši čas, je to označeno na spletni strani. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

VELJAVNOST NAROČILA:

Cene pri naročilu v internetni trgovini veljajo ob oddaji naročila, za katerega kupec prejme potrditev po elektronski pošti. V kolikor naveden elektronski naslov ni veljaven (pravilen), je naročilo neveljavno. Če plačilo predračuna ni razvidno na našem bančnem računu v petih dneh po oddaji naročila, se smatra, da je stranka odstopila od naročila, naročilo pa je stornirano.

GARANCIJA:

Ker prodajamo sveže in pakirane kmetijske pridelke, je garancija za sveže pridelke. Pravice iz naslova garancije lahko uveljavljate pri nas, v roku 48 ur.

Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija preneha veljati pri:

- namerno povzročena poškodba;

- poškodba zaradi malomarnosti;

- neupoštevanje navodil za uporabo in neustrezna uporaba (navodila vsak kupec prejme z računom);

- poškodba, nastala zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe;

Dostava in prevzem blaga

Dostava na dom

Dostavi na dom, ob naših rednih terminih dostave (datumi objavljeni na spletni strani), vršimo sami na območju severovzhodne Slovenije in v širši okolici Celja in Ljubljane. Dostavo blaga izven teh območij pa izvajamo v sodelovanju z podjetjem GLS. Običajno je med delovniki, v rednih terminih dostave, naročeno blago na naslovu prejemnika v dnevu ali dveh od odpreme blaga (če torej danes odpremimo blago, ga GLS predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Na osnovi naših dosedanjih izkušenj sta tako od dneva, ko kupec odda naročilo v spletnem trgovini, pa do dneva, ko blago tudi dejansko prejme, v običajnih razmerah potrebna do dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni ustrezno podaljša. V primeru, da vas v času dostave ni doma, vas GLS kontaktira in se za naslednjo dostavo lahko dogovorite v željenem času.

REKLAMACIJA, PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA:

Reklamacija in vračilo izdelka

Reklamacije ob prevzemu pošiljke

Če ste prejeli neustrezno število ali težo naročenih izdelkov, ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na dostavljavca, ki je izvršila dostavo. Kontaktni podatki so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga.

Če sumite, da je bila pošiljka med dostavo poškodovana, prejeto blago preglejte takoj ob prisotnosti dostavljavca. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko LOMLJIVO. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Obvezno je tudi, da je poškodba fotografirana.

Vračilo izdelkov - odstop od pogodbe

Fizične osebe (potrošniki) imajo pri pogodbah sklenjenih na daljavo po Zakonu o varstvu potrošnikov pravico, da v roku 14 dni po prejemu izdelka na kontaktni naslov sporočijo, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V primeru, ko fizična oseba odstopi od pogodbe s sporočilom na kontaktni naslov, mora prejeto blago na lastne stroške vrniti na naš naslov najkasneje v 3 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe.

Če želite izdelek vrniti na naš naslov, morate izpolniti izjavo o odstopu od pogodbe in nam jo poslati na kontaktni elektronski naslov, ter jo dodati k vrnjenemu izdelku; zgolj vračilo izdelka ne šteje kot odstop od pogodbe.

Prosimo, da vračilu priložite kopijo računa in tako zagotovite najhitrejšo izvedbo postopka.

V izogib dodatnim stroškom, prosimo, da upoštevate, da lahko ogled in preizkus prejetega blaga opravite le v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v klasičnih trgovinah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega, šteje za uporabo blaga, pri čemer skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov sami odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne morete vrniti v naslednjih primerih:

- če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam.

Vračilo prejetega plačila bomo izvedli v najkrajšem možnem roku, ki ne bo daljši od 14 dni, z nakazilom na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti na obrazcu za vračilo). V primeru odprtih terjatev, si pridržujemo pravico do izvedbe pobota skladno z Obligacijskim zakonom.

Reklamacije

V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni kot ste jih prejeli, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa in dodatna dokazila (fotografije). Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 7 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili.

Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku 8 dni obvestili o rezultatu postopka in nadaljnjih korakih.

Stvarne napake

Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:

- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali

- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali

- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali

- vrnemo celotni plačani znesek, zmanjšan za poštne stroške.

Napaka je stvarna:

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

V primerih, ko prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka pisno obvestimo, da je napaka sporna.

Pozor! V primerih, ko je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Prodajalec za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije tehnične pomoči.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Kupec se s potrdilom naročila strinja, da lahko Eko Prlekija d.o.o. so.p. uporablja pridobljene osebne podatke tudi za namene neposrednega trženja in za namene anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletne trgovine ekoprlekija.si in podjetja Eko Prlekija d.o.o. so.p., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov. Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

VARNOST

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.

REŠEVANJE SPOROV:

Podjetje Eko Prlekija d.o.o. so.p. si prizadeva spore reševati izvensodno, zato skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

EU komisija je pripravila spletno platformo za izvensodno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Eko Prlekija d.o.o. so.p.

V Ivanjkovcih, dne: 15.11.2020